17 de juny 2008

A-Z (II)

8 comentaris:

Anònim ha dit...

jo també ho he provat!!

Allà, ben callat, dret estava. Feia ganyotes hipnòtiques, imitant joglars kitsch. Les mostrava negligent, obligat per qualificats rabiosos sers: trencava un vital western ypresià. Zelós!

:)

Anònim ha dit...

(merda, m'he deixat la ics):

Allà, ben callat, dret estava. Feia ganyotes hipnòtiques, imitant joglars kitsch. Les mostrava negligent, obligat per qualificats rabiosos sers. Tragà un verí (whisky?) xuclant yperita zambiana.

P-CFACSBC2V ha dit...

Jo quan ho feia m'he deixat la ena i l'he hagut de refer. Coi d'abecedaris! :-) T'ha quedat força bé!

Per cert, "intueixo" qui ets, però estaria bé firmar.

Anònim ha dit...

potser sí que tens raó, però no ha estat intencionat eh!

sóc el sobjecte!

P-CFACSBC2V ha dit...

Ok, intuïa bé. Potser ha sonat una mica sec el tema de firmar, però, lluny d'obligar-t'hi, m'agrada saber qui escriu :-)

Anònim ha dit...

i amb raó!

jejej això és com un vici, eh?

ho has provat mai a la inversa?



Zuritos, yzaguirres, xampús, whyskis... volia una treva sentimental, recordant que podia oblidar, nèciament, momentània, la Kattie.
Jove insensat! Havia gravat foscos episodis. Decidit, covard, borratxo acabava.

(sobject)

P-CFACSBC2V ha dit...

Brutlaaaa!!! ;-) No m'hi havia atrevit, a provar-ho, però potser ho faré.

sfs ha dit...

Sempre canvies i trobes paraules! això ho fan els bons :)