28 de jul. 2008

Als núvols



ALS NÚVOLS

Als núvols, jo hi faig el salt mortal, la tombarella i el pardal.
Als núvols, tot és blanc i jo hi faig d’angelet i d’esquimal.
Als núvols, sóc un infiltrat que ha entrat en el regne dels cels sense haver estat jutjat.
Als núvols, com un arbre arrencat, no hi faig cap fruit ni tinc arrels, però tampoc no hi faig cap mal.

Als núvols amb el temps i una canya
puc esperar que es moguin les muntanyes,
somiant truites i mirant les musaranyes
mentre a baix cau pedregada.

Als núvols, no se m’hi ha perdut res, però com que res no he de trobar tampoc no em cal buscar.
Als núvols, sense res per pensar, al meu cervell espès no queda res per cavil·lar.
Els núvols no són pols ni són fum, són camps de cotó fluix on el record va a oblidar
que als núvols no m’he de guanyar el pa, en qualsevol moment pot començar a ploure manà.

Però el vent ha anat bufant
i els núvols escampant,
m’ho ha dit el Sol cantant,
dels núvols no es baixa, dels núvols es cau.

© Lletra i música: Marc Parrot

7 comentaris:

Assumpta ha dit...

Holaaaaaaa!!

Tan bon punt he llegit el teu post al meu blog he vingut depressa a veure aquest homenatge que també tu fas a aquests camps de cotó fluix

M'agrada moltíssim la foto!! ;-))

Som nuvòfils jajaja. És xula la cançó, no la coneixia!

Anònim ha dit...

Bona lletra, bona descripció, tu no et quedaries pas enrere escrivint-ne un!

Assumpta ha dit...

Hola!!

Aquí dalt no deu fer tanta calor, oi? Vinc a estirar-me una miqueta en aquests núvols jeje :-))

JJMiracle ha dit...

Assumpta, Cesc, estic una mica sec d'idees... Deu ser la calor. Potser sí que m'arribaré als núvols (de finals de març, eren aquests), a veure si em refresco...

Anònim ha dit...

ei, doncs jo em pensava que ho havies escrit tu, eh!

a veure si aquests núvols ens tornen a refrescar una miqueta com ahir al vespre... quin horror d'estiu!! i tothom a la platja, que jo aniré al riu!!

(marc)

Assumpta ha dit...

Al meu blog ha arribat l'hivern i fa fresqueta jejeje :-))

Abraçades!!

Jesús M. Tibau ha dit...

una cançó preciosa del Marc Parrot