24 de nov. 2009

Volant


Si teniu 10 minuts…

10 comentaris:

Assumpta ha dit...

I tant que tinc 10 minuts!! Tan poquet com actualitzes, no et puc negar pas 10 minutets de res...

La foto és maca, maca, maquíssima :-))

Assumpta ha dit...

I la cançó tampoc està malament, la veritat :-))

McAbeu ha dit...

Una foto molt bona. Record del viatge a Mallorca, suposo?

rits ha dit...

quina foto tan maca! arribant a Mallorca?

mi també molt maca la cançó. En Roger Mas és a tot arreu darrerament! em comença a agradar!

Cris ha dit...

P-CFA.... una foto boníssima, que properament "T'hauré de copiar" sota inssistència de la meva filla, que a l'agost va anar a Canàries, i m'en va dur una molt semblant, i diu que no li poso mai, jajajjajaa.... Ja veuràs que són molt iguals i tan diferents alhora.... El tema, una passada, sempre portes "joies" eh? Me l'apunto, eh? :) Gràcies i un petó!!!

P-CFACSBC2V ha dit...

Cris, ja estaré atent, doncs. I potser que t'enviï una finestra.

Cris ha dit...

només, potser? jo....

Cesc ha dit...

Per un moment estava al vol.

Albert B. i R. ha dit...

Hi ha una cançó de La Troba Kung Fú amb el mateix títol. Tb està bé!

Samuel ha dit...

M'agrada bastant Roger Mas, tot i que no coneixia aquesta cançó. L'he d'escoltar amb més calma, que porto una setmana de bòlit.

Salut!