30 de març 2010

Fil

Hi ha mil maneres
de ser esquer o aranya.
La veritat sempre penja d'un fil.

12 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

segurament som les dues coses

Sergi ha dit...

La veritat i de vegades la vida també.

McAbeu ha dit...

És del tot veritat que "la veritat penja d'un fil"... o potser no. ;-DD

Samuel ha dit...

Espero que sigui un fil d'acer :D

Assumpta ha dit...

Ui... doncs jo crec que la veritat té una bona base...

Ara bé, si, com diu en Samuel, és un fil d'acer, llavors potser sí :-)

De fet, moltes coses són relatives... però les grans veritats, com l'amor -per exemple- jo les imagino sòlides, fortes... i, penjar d'un fil, és ser tan feble! Una miqueta de Mestral i surts volant...

Si passa per aquí l’Elvira FR li dedico tots els meus punts suspensius jejeje ;-))

Cris (V/N) ha dit...

ains, quina foto més rexula!!! Saps que el fil d'una teranyina és molt dur???? Tot depèn del pes que hi posis, com la majoria de coses :) Boníssima reflexió, com sempre P-CFA, petons!!

Elfreelang ha dit...

T'he seguit fins aquí Assumpta! gràcies pels ....suspensius....i pots creure que no havia anat mai a parar aquí ? com és possible? P-CFACSBC2V per cert sembla una contrasenya segura això....un bloc maco...ja aniré passant...ai Assumpta m'has fet venir eh?....el que tu no aconsegueixis...

Assumpta ha dit...

Jejeje Elvira, és un dels meus blogs preferits... Si jo donés premis, n'hi donaria un :-))

Ah! I sí que sembla una contrasenya, de fet, jo ho tinc posat com a part de la meva contrasenya jajaja... de veritat!! :-DDD

Assumpta ha dit...

Sí, una vegada te’n vaig passar un, ja ho sé (i he vist que encara el tens posat jeje) però era d'aquells que et passen i els has de tornar a donar i, clar, tries blogs que t'agraden, si,... però no és el mateix que donar un premi propi, això volia dir :-))

Mireia ha dit...

la veritat de vegedes penja de dos fils, per això hi ha tantes discrepàncies entre els humans!

JJMiracle ha dit...

Sí, Jesús, tot té el seu moment :-)

Home, XeXu, no cal ser tan tràgic :-)

McAbeu, tot depèn del guardià que ho digui ;-)

Bona, Samuel!

Assumpta, veig que estàs famliaritzada amb el mestral :-) Jo tampoc sóc gaire de premis…

Cris, si jo m'hi poso a damunt, no crec que hi hagi teranyina prou resistent! :-D

Gràcies, , per passar per aquí! Sí que serviria, el nick, com a contrasenya, però, és clar, en el meu cas no :-)

Bona apreciació, Mireia!

Raquel Estrada Roig ha dit...

Potser en cada fil hi hagi una part de veritat...i embolica que fa fort! ;)