21 de gen. 2009

Spam

(Són els títols que hi havia al correu brossa del Gmail)

9 comentaris:

Assumpta ha dit...

M'ha fet riure que posis entre parèntesi l'aclaració del què és jejeje :-)) així aquesta vegada m'estalvio de preguntar-ho.
En tot cas, de tota aquesta brossa n'has fet un muntatge estèticament molt maco :-))

A mi al correu de casa no m'entra gens d'Spam (tinc un compte de Tinet i un de hotmail però, de moment, bé) però a la feina, a un compte de Telefònica, hi va haver una època que era agobiant. Cada matí munts de porqueria d'aquesta, i amb compte de no esborrar res important entremig...

Assumpta ha dit...

Per cert, ara sóc a la feina, vaig a mirar jajaja
...
tic-tac-tic-tac
...
No res, ni un :-)

Jesús M. Tibau ha dit...

tot un bon mostrari

Anònim ha dit...

Doncs a mi m'agraden :)

Anònim ha dit...

Al menys, ja que no podem evitar rebre spam, serà qüestió de prendre'ns-ho amb filosofia.

Hi he trobat a faltar, però, el mític spam de "enlarge your pennis". :-D

Salut!!

Ballarinadeplom ha dit...

spam,spam, spam
http://es.youtube.com/watch?v=ODshB09FQ8w

bajoqueta ha dit...

Has reciclat la basura i ho has fet molt bé :)

O. ha dit...

http://elvertigen.bloc.cat/post/8382/135167

Guspira ha dit...

Doncs mira el cantó positiu de la brossa: t'ha sortit un molt bon poema visual...
M'agrada!