1 de maig 2009

Una olivera en pau


M'encanta com diu aquestes paraules…


4 comentaris:

McAbeu ha dit...

Lluís Llach no és un dels meus cantants preferits però he de reconèixer que té cançons molt bones. Aquesta m'ha agradat molt!

Assumpta ha dit...

M'ha agradat tant la canço que ja l'he escoltat tres vegades, i la darrera fins i tot m'he buscat la lletra a Google per poder seguir-la perfectament :-)

Una finestra al mar, una mirada,
una olivera en pau tot just a l’angle,
una finestra al mar petita i blanca
que ens obligui a somiar...

Els del PiT ha dit...

A mi sí m'agrada en Llach, o hauria de dir m'agradava ara que s'ha retirat?

No no, m'agrada encara que s'hagi retirat, o és que ja ha deixat de sonar?També és veritat, avi...

rits ha dit...

A mi també m'agrada Llach i aquesta cançó transmet tanta calma!

La foto, molt bonica. M'has transportat a la meva infantesa!