17 de juny 2009

Aquell trasto vetust (113è Joc Literari)

Tornem-hi amb una nova proposta de joc literari del Jesús M. Tibau. Aquest és una mica especial, perquè les regles especifiquen que no es pot utilitzar la lletra i.


Després de dues setmanes, aquell trasto vetust carregat de verdures encara pasturava arran de la vorera de davant de casa. Les verdures encara conservaven l’encant de quan les van arrencar, malgrat que durant tot aquest temps cap gat vell no va acostar-se a comprovar que tot estava en ordre; tampoc no va ploure gens. Se’m va ocórrer de trucar als urbans, però aquella estampa davant dels ulls em transportava als temps de joventut, la joventut desfeta per la guerra.

La imatge no és meva.

6 comentaris:

Assumpta ha dit...

Plas, plas, plas :-)))

Com sempre... per què esperar més endavant si es pot fer el mateix dia? ;-)

Això de no poder posar la "I" a mi m'ha tirat una mica endarrera, no sé si em vindrà cap inspiració :-)

Jesús M. Tibau ha dit...

moltes gràcies de nou per participar

Els del PiT ha dit...

Després de donar un llarg cop d'ull al text et comento que no has usat cap lletra no permesa, jo tampoc (clar que només era una de sola...), ep! Però molt bé menut, eh?
H h h...
:)

rits ha dit...

temps de joventut desfeta per la guerra.... com m'agrada, el record dels temps passats, temps abans a la guerra.

(tampoc he fet servir la i!!!)

J.M. ha dit...

No deixa de tindre el seu mèrit.
Salut!

Mireia ha dit...

Caram, és cert, ni una I !!